درمان بیماریهای روان تنی

4

باسلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی
12سال پیش مشکلی داشتم که شما از طریق تلفنی در این زمینه به مادرم کمک شایانی کردید و از این رو سپاسگذار لطف شماهستم و به درایت و آگاهی شما ایمان دارم…
بعدازسالها اتفاقی موفق به ارتباط باشما شدم که قطعا خیری درآن نهفته است
بنده 27 سال دارم و از کودکی به بیماریهای جزیی مبتلا میشوم که ازنظرپزشکی هیچ علت علمی دال براین دردها یافت نشده
واکنون دچار بیماریهای رفلاکس و سندرم روده تحریک پذیر هستم که در طی ازدواج 3ساله ام تشدید شده است.متخصصان مجرب به من دوره ی دارودرمانی و حفظ آرامش را توصیه کرده اند.
ازهمان دوران نوجوانی تاکنون پیگیر جلسات مشاوره هم بوده ام چون آگاه شدم از دوران کودکی اضطراب و مهرطلبی و کمال گرایی افراطی راباخود بزرگ کرده ام اما چندان پیشرفتی حاصل نشده و تاثیرات منفی در زندگی شخصی ام ایجاد کرده است.
آیا باتوضیحات مختصرم مسئله من بامساعدت شما قابل درمان
هست؟مرا کامل راهنمایی فرمایید
پاینده باشید…

جواب: با دفتر تماس بگیرید

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

4 دیدگاه

  1. باسلام من دختر خاله ام 29 سال داره و مجرده حدودا دو سال هست درگیر مشکل سرطان هستش میخواستم یه راه ارتباطی پیداکنم بهش از راه دور انرژی بدید ما هردو ساکن اصفهان هستیم ایا راهی هست واسه این کار ؟؟؟

یک جوابی بگذارید