راه رفتن در خواب

0

با سلام خدمت استاد عزیز .قبلا"بخاطر اینکه وقت گذاشته و به سوالات پاسخ میدهید بسیار متشکرم . دختری 11 ساله دارم که از کودکی گاهی اوقات شبها ناگهان از خواب برخواسته و در حالیکه رنگش مثل کچ سفید میشود، چیزهایی میگوید یا میخواهد از اتاق بیرون برود یا کاری انجام دهد و خیلی هم قدرتش بیشتر میشود و به سختی میتوانیم او را متوقف کنیم .فقط با شستن صورتش یا خوراندن آب به او آرام میشود . صبح هم چیزی به یاد نمی آورد .البته حالا که بزرگتر شده وقتی میخواهم حالات شبانهش را توصیف کند میگوید : انگار مجبور است کاری را انجام دهد ولی نمیتواند یا اشیاء و وسائلش به سمتش می آیند . حالا میخواهم نظر شما را در این مورد بدانم و اینکه در آن مواقع چگونه با او برخورد کنیم وچطور او را به حالت عادی برگردانیم .آیا ممکن است این رفتارها به دلیل حلول روحی دیگر در جسم فرزندم باشد؟

جواب: تا زمانیکه فرد را از نزدیک نبینم نمیتوانم نظر بدهم ولی به گمان میکنم که یک دگرگونی و تغییرات موجی باشد. با دفتر تماس گرفته تا قرار برای ملاقات حضوری بگذاریم

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

یک جوابی بگذارید