احضارروح(اصفهان)

0

استاد این برای من سوال شده که اگر برای شما مقدور نیست که از شما بخواهیم روحی که ازتون میخواهیم احضار کرده و خودتان باهاش صحبت کنید و فقط خبرش را به ما بدهید پس چرا توی کتابهاتون ذکر نمودید در مورد خیلی احضارهایی که انجام دادین و فرمودین که فلان شخص میخواست با فلان روحشان ارتباط برقرار کند به دلیل فلان مشکل و این کار را انجام دادید چه توی منزلتان چه جای دیگه.!!!!!!!!! اما الان که از شما این خواسته را داریم برایتان مقدور نمیباشد؟؟؟؟ جسارت نباشه.فقط سواله که خواستم با صعه ی صدر جوابش رو بدونم. بالاخره ماها سوالهایی داریم که به این سایت اومدیم وخواستار این هستیم که جوابهای سوالهامون رو به طور کامل از شما بگیریم. و بی صبرانه منتظر جوابهامون از طرف شما هستیم. وامیدوارم خدا به شما صبرعنایت نماید و جوابهامون رو گرم پاسخ بگویید. با تشکر.

جواب: من یک نفر هستم و مملکت 78 میلیون به اضافه افراد خارجی.
در اینترنت آموزش داده ام که افراد با علم و مدیوم قادر باشند خودشان این کار را طبق روش انجام دهند لذا همین که پاسخ شما را می دهم و وقت می گذارم کفایت می کند که در غیر این صورت باید تمام وقتم برای خواست دیگران باشد

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

یک جوابی بگذارید