دعوت از استاد

0

استاد عزیز خواستم بدونم برای ماهایی که در شهرستان هستیم و بسیار مشتاق برای ارتباط با ارواح تازه درگذشتمون. و اینکه شما هم فعلا کلاس حضوری ندارین آیا امکانش هست با دعوت از شما و مدیومهایی که سراغ دارین به شهرستانمان با صرف هر هزینه ای که داشته باشه از طرف خودمان، تشریف بیارین برای ایجاد ارتباط با روح شخص فوت شده ی مان و یا اینکه از شما بخواهیم که در منزلتان خودتان با شخصی که میخواهیم از اوضاعش باخبر شویم ارتباط برقرار کنید و سوالاتی را از ایشان بپرسید؟ و خبرش را به بدهید؟ که اگر چنین شود تا آخر عمر دعاگویتان خواهیم بود. ما فقط میخواهیم از اوضاع شخص درگذشته ی مان باخبر شویم. که به هر نحوی به کمک شما نیازمندینم. اگر نیاز به تماس یا حضور در دفترتان هست بفرمایید تا زحمت دهم و خدمت برسم. با تشکر فراوان.

جواب: 1- برای اینکه مردم بتوانند تالمات روحی خود را پس از مرگ عزیزانشان تحمل کنند، کتابهایی مانند شناخت روح، کلیات علوم روحی، ارواح از بهشت خبر می دهند و … نوشته ام که تمام آنها در قسمت محصولات همین سایت قابل تهیه هستند.
2- افراد با مطالعه کتب و گذراندن کلاس های اینترنتی قادر خواهند بود به گونه ای با نیروهای خارج از بعد مادی تماس بگیرند و شما هم مستثنا نیستید
3- انجام مابقی پیشنهادات شما برای اینجانب مقدور نمی باشد

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

یک جوابی بگذارید