لطفا راهنمائیم کنید

0

با عرض سلام و تبریک سال نو
استاد من چیزهایی رو با چشمم می بینم.
شوهر دوستم یکی از عزیزانی بوده که در کلاسهای شما شرکت داشته . دوتا مجله برای مردادو شهریور 82 برام آورده. عکسهای روی مجله که از خودتون و پسرتون هست رو دیدم. اون چیزی که می بینم همون چیزای ریزی هست که توی عکس مشخصه.
وهمچنین 3باره در جاهای مختلف یکدفعه می بینم ذره های ور از آسمون به سمت زمین میان. میشه راهنمائیم کنید. و یک چیز عجیبه دیگه دیدم که بعد از اینکه جوابمو دادید خدمتتون میگم.

جواب: دید کلی نسل بشر بین 4 تا 8 نانو متر است که برخی از افراد ضرایبی بالاتر یا پایینتر از آن را می توانند مشاهده کنند و چون همگان نمی توانند از آن ضریب استفاده کنند لذا تصور می رود که با مقوله خاصی روبرو گردیده اند. در صورتی که دیدن برخی از امواج طبیعی است و به آن ضرایب دید چشمی فرد ارتباط مستقیم دارد

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

یک جوابی بگذارید