سلام

0

سلام استاد من اولین بار با کتاب ارواح از بهشت خبر می دهند شما آشنا شدم و بسیار به عالم پس از مرگ علاقه مند شدم، البته هیچ وقت مشتاق نشدم که خودم روح احضار کنم چون همیشه با زبان دوستانه با خداوند ارتباط کلامی برقرار کرده و رابطه ی عاطفی قشنگی با معبودم دارم، ولی اخیرا به شدت از خودم بدم میاد چون احساس می کنم با اینکه به خدا و پیامبرانش باور و اعتقاد دارم، اما در بحث کردن با اطرافیانم که متاسفانه بسیاری شون آدم های بی مذهبی هستند شدیدا ضعیف هستم و حتی گاهی حرف هایی می زنند که مورد تایید عقلانی منه! (بیشتر تو احکام و قوانین اسلامی فرضا)…اینکه نمی تونم از دینم دفاع کنم به شدت ناراحتم می کنه اما هیچ جایی نیست که به سوالات من پاسخ جدی داده بشه و حتی سعی کردم از دفاتر علما کمک بخوام اما وضع بدتر شد که بهتر نشد…یک چیز دیگه که به شدت ناراحتم می کنه اینه که من با یک دعوت کاملا غیر منتظره سال پیش بی اونکه حتی خودم ثبت نام کنم اما چون قلبا خیلی دوست داشتم به مکه مشرف شدم…اما حال و هوای اون کشور و آدم هاش و محدودیت زیادی که برای شیعه ها وجود داشت و رفتار بسیار بدشون منو بدتر بیزار کرد و می تونم بگم من تو خونه ی خودم خیلی آرامش بیشتری داشتم و خلوص بالاتری موقع عبادت تا اونجا که فقط از همه متنفر بودم. از طرفی هم احساس می کنم این عیب و ایراد از منه همه میروند مکه پاک می شوند و من….اینقدر دچار عذاب وجدان و ناراحتی هستم که … کمکم کنید.

جواب: چنین سوالات مذهبی را خواهشمند است از محضر اساتید فیضیه قم بپرسید. در این سایت به سوالات دینی، مذهبی و سیاسی پاسخگو نیستیم و فقط به سوالات روحی پاسخگو خواهیم بود.

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

یک جوابی بگذارید