آیا من هم میتوانم با ارواح ارتباط بربرار کنم ؟

0

با سلام و درود فراوان و عرض ارادت خدمت جناب آقای رهبرزاده که بابت آشنایی من با ایشان از خداوند مهربان بیکران سپاسگزارم . استاد من در کتاب گفتگو با مردگان نویسنده : شواذموند و ترجمه دکتر زین العابدین کاظمی خلخالی خوانده ام که در کشور ما ایران کسانی هم بوده اند که مشکل ضعف بینایی داشته اند اما آنها نیز مدیوم بودند و با ارواح ارتباط برقرار میکردند و حتی به واسطه ارتباط با ارواح نیز همه چیز را باوجود ضعف بینایی میتوانستند ببیند و در این میان حتی بینایی شان بهبود یافت . البته هدف آنها درمان نبود ولی این ارتباط به آنها کمک کرد . گرچه من با خواندن این کتاب خواسته ام از این طریق درمان شوم اما با خواندن کتاب شناخت روح یک این میل درمن بوجود آمده است که علاوه بردرمان که اگر خدا بخواهد و مصلحت بداند ، واگر من بتوانم و شرایط بمن اجازه دهد بتوانم درجهت اهداف انسانی و روحانی با ارواح ارتباط برقرار کنم . آیا در آینده با خواندن کتابهای شما این امر میسر میشود ؟ با تقدیم احترامات فراوان : پری سا

جواب: مدیوم بودن به بینایی ارتباطی ندارد ولی کسانی بهتر می توانند تماس برقرار کنند که علاوه بر مدیوم بودن، دارای علم روحی کافی نیز باشند. شما با مراجعه به مطالب موجود در همین سایت و کلاس ها می توانید یقینا آمادگی بیشتری پیدا کنید.

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

یک جوابی بگذارید