علت شعر گفتن ناگهانی

0

سلام و خدا قوت
میخواستم بدونم علت شعر گفتن ناگهانی بعضی آدمها چیه؟
مثلا من خودم زمانی که دارم تازه از خواب بیدار میشم بیت هایی به ذهنم میاد و یا جمله هایی می نویسم که خودم حتی معنیشون رو نمی فهمم(چون از نظر ادبی سطح بالایی هست)یا لغاتی می گم که عربیه و حتی یک بار هم نشنیدم و وقتی از کسانی می پرسم بهم ترجمش رو میگن که من میفهمم معنیش رو …یا تو خواب شعر میگم و این حالات من بعد از تغییرات مثبتی که در زندگیم افتاده برام رخ می ده….از اینکه جوابمو می دید سپاس….

جواب: شعر گفتن الهامی است نه ادبی. یعنی بسیاری از دکترهای ادبیات ممکن است دو بیت شعر هم نداشته باشند ولی «شاطر عباس خراسانی» که فردی امّی و بی سواد بود، دیوان شعر قطوری از او به جاست. اگر به صفحه شناسنامه کتاب «دیوان شعر» اینجانب نیز مراجعه کنید با تعجب خواهید دید که در آن قید شده «نویسنده: حسن رهبرزاده» و «مآخذ الهامات روحی». یعنی همانگونه که شما ابیاتی را به یاد می آورید و از آن به راحتی می گذرید من روی هریک از این ابیات تعمق کردم و همان الهامات، غزلیات دیوان را کامل کرد. ضمن اینکه احتمالا قدرت مدیومی شما کامل است.

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

یک جوابی بگذارید