مهدی

0

با عرض سلام خدمت استاد گرامی .

من پسری هستم 22 ساله که کلا علاقه مند در زمینه های دینی و جهان فراتر از ماده هستم ( از طرفی رشته تخصصی من فیزیکه ) کتاب انرژی درمانی یا شاهکار خلقتتون رو تقریبا خوندم ( البته هنوز تمومش نکردم )

مطالب جالبی از کتابتون یادگرفتم ، و هدف بیشتر شناخت در این زمینه هاست ، ولی یه مطلبی در کتابتون ذکر شده بود که با کمک این انرژی ها بیماری هایی که پزشکان کنونی از معالجه اونها عاجزند میشه مداوا کرد، و از طرفی اطلاع دارم که بچه های سرطانی اگر روحیه شاداب تری داشته باشن درمانشون موفق تر خواهد بود ( چون دیدم بعضی از گروه ها به قسمت بچه های سرطانی میرند و باهاشون بازی میکنند و امید و شادی بهشون میبخشند و بهبودی هایی در درمان مریضها دیده شده ) اینکه ایا میشه و امکانش هست که با مطالعه کتبتون روش درمان راحتتر و سریعتری برای این بچه های معصوم پیدا کرد ؟

جواب : در این زمینه اقداماتی در دست است که امیدوارم در سال 1393 بتوانم آنها را در اختیار عموم جهانیان بگذارم

و یک سوال دیگه : درمورد همزادی که در کتابتون فرمودید که اصولا همزادها شخصیتی خشن تر دارند ، آیا میشه همزاد جاش رو به "من" بده ؟ یعنی خصوصیت خشنی همزاد با شخصیت خود واقعی یکی بشه ؟

جواب : همزاد همان تن پوش است که فقط از عقل استفاده می کند ولی نسل بشر در بیداری متاسفانه از احساس خود بیشتر از عقل بهره می گیرد و به همین دلیل هرگز جای آنها را نمی توان تغییر داد.

سوال : خیلی دوست دارم در زمینه همزاد اطلاعات کاملتری بخونم و بدست بیارم ، باید از چه منبعی استفاده کنم ؟

جواب : کسب اطلاعات لازم از منابع خارجی در اختیار خود شماست ولی با گذراندن کلاس های علوم روحی در سایت و مطالعه کتاب هایی که در سایت موجود است می توانید اطلاعات جامعی بدست آورید.

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

یک جوابی بگذارید