قدردانی از استاد

10

جناب رهبرزاده گرامی
با سلام
در بین نویسندگان و دانشمندان علوم روحی دو تن برخورد نمودم که انصافاً کتابهایشان و حرفهایشان و عملکردشان به دل می نشست و عرفانی ناب را به خوانندگان تزریق می نمود از نظر تقدم سابقه ابتدا مرحوم مغفور استاد فریدون فریور که روحشان شاد باد و دیگر فرد جنابعالی هستید که آرزوی طول عمر و سلامتی برایتان دارم . بدون اغراق دیدن چهره استاد فریور به انسان آرامش می داد و نیرویی از ایشان به عالم صادر می شد که انسان را مجذوب می نمود ولی هیچگاه انسانی مدعی نبودند . مدت کوتاهی است که با آثار شما آشنا شدم و همان جذبه را در کلام و مرام شما حس کردم . خداوند حافظ همه مردان روحی باشد که بنای خلقت به واسطه وجود این نازنینان زینت یافت .

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اینجانب در کشورخود موفق به نوشتن 52 جلد کتاب درزمینه علوم ماوراء الطبیعه و زندگی پس از مرگ وروح وروان شده ام که حدود بیست جلد آنها با مجوز به چاپ رسیده ومابقی دردست چاپ وحروف چینی و… هستند ودرآنها هیچ گونه خرافه گرایی بکار گرفته نشده اند ودراین رابطه سالها با اخذ مجوز رسمی انجمن علوم روحی ومؤسسه خدماتی آموزشی رهبرزاده در تهران کلاسهایی را برای افراد برگزارمی نمودم.

10 دیدگاه

  1. با سلام خدمت استاد. بنده در کلاسهای شما شرکت کردم و بسیار جالب بود. بعد از سالها که بعلت حادثه تصادف دچار شکستگی فک و دست شدم اومدم خدمت شما. شما با نگاه فورا گفتید که فک در این ناحیه شکسته ولی گفتید نگران نباش جون جوش میخوره.من هم که بعلت درد فک نگران سلامتی ام بودم چند روز بعد به بیمارستان طالقانی رفتم و عکس صورت انداختم که دکتر فک و صورت گفت این فک جوش خورده است.واقعا تعجب کردم که شما از کجا هم ناحیه شکستگی رو فهمیدید و هم فهمیدید این جوش خورده است.در حالیکه یک پزشک عمومی که همراهم بود گفت این فک احتمالا جوش نمیخوره و باید عمل شود.متشکرم که هم از لحاظ تئوری و هم از لحاظ علمی باعث بالا بردن ایمان ما به خداوند منان می شوید.امیدوارم سالها زنده بانید تا در این راه افراد بیشتری از شما بهره ببرند.انشالله

  2. سلام استاد سالهای خیلی دور در میدان هفت تیر خدمت شما کلاس میامدم .ادر حال حاضر کلاس دارید ؟
    با سپاس

  3. محمود نیک پور on

    محضر استاد ارجمند جناب آقای رهبر زاده
    با سلام و با تقدیم احترامی خالصانه که از اعماق روح و روان یک ره گم کرده ولی هدایت یافته با عرفان علمی روحی و عملی وی را به فضل خواوند متعال به سوی نور، آگاهی و جهان بینی الهی رهنمون بودید.
    وجود شریف و مقدس جنالعالی با دریایی از معرفت واقعی ، راستین و بدور از خرافه بواقع رحمتی از جانب خداود متعال است برای بشریت عصر حاضر که خداشناسی را در قالبی امروزین به حق و حقیقت جویان بدور از هرگونه آلایش و خود بینی و بسیار سهل و ساده معرفی میفرمایید.
    امیدوارم مسئولین وزارت ارشاد قدر حضور جنابعالی در بعنوان فرصت بسیار مهم در دوران حکومت اسلام نوین ارزیابی و با حمایت های عملی و از جمله ترسیع و تعجیل در چاپ کتب باقیمانده ، شرایط لازم و کافی را برای ترجمه آنها به چندین زبان زنده دنیا فرهنگ اسلام راستین را تقویت و سیمای عرفان اسلام را در دوران اسلام هراسی و وجود گروهای ددمنش همچون داعش که چهره ی خشن و غیر عقلایی از اسلام به جهانیان به معرض نمایش گذاشته اند ، وجود کتب غنی و آرامش بخش کاملا” ضروری بوده و امیدوارم همگرایی و همسویی اهداف مقدس انجمن علوم روحی با اهداف جهانی این نظام برای ایشان مفهموم بوده و حضور حمایتگرانه جدیتری داشته باشند . انشاله
    حضور جنابعالی باعث فخر و مجد اسلام و مسلمین و ایران است . آرزومندم جامعه در زمان حیات تان کاشف جنابعالی بوده و با بهر ه مندی از امکانات بسیار گسترده تکنولوژیک از دانش روحی جنابعالی استفاده کنند.
    با تجدید ارادت ۹۴/۵/۶

  4. با سلام جناب رهبر زاده بنده خیلی مشتاقم در مورد برون فکنی اطلاعات کسب کنم و تمریناتش رو انجام بدم ک اگر خدا بخواهد بتوانم به خوداگاهی و خود شناسی و در نمهایت ب خداشناسی برسم اما متاسفانه در سایت ها مطالب مفیدی نوشته نشده است خواهشمندم اگر امکانش هست بنده را راهنمایی کنید.
    جیمیل:rozgol1314@gmail.com

    • حسن رهبرزاده on

      اگر در این مورد هدف دارید علم روحی را از ابتدا بیاموزید چون اگر امتیاز علم روحی صد باشد شما تصمیم دارید از نود شروع کنید و از صفر تا نود در علم شما خلا وجود دارد که یقینا موفق علمی نخواهید شد

  5. سلام دکتر وقت بخیر.
    من دو سال پیش به دلیل افتادن شدید بر روی دنبالچه دنبالچه ام شکست ک دکترا گفتن با شش ماه استراحت مطلق جوش میخوره بعد شش ماه گفتن جوش خورده ولی من باز هم شدیدا درد دارم و اصلا نمی توانم بشینم مگر در حالت اضطرار ک مجبور باشم و همچنین کمرم هم درد میکند ک دکترا میگویند درد عصبی است بعضی مواقع نمیتوانم تکان بخورم و باید فقط بخوابم.
    کل زندگیم را مختل کرده است.
    ایا از دست شما کمکی ساختست واقعا دیگر خسته و درمانده شدم و زندگیم دچار مشکل شده.

    • حسن رهبرزاده on

      در حال حاضر بیمار نمیپذیریم امیدوارم که در سال آینده این مشکل مرتفع گردد

یک جوابی بگذارید